you're beautiful!

Hej! Dagen har varit chill! vaknade tidigt, eller ja 20 över 6, fixade mig också jag vaknade av att jag drömde att de va myror på trappan ahhaha! Aja, tyska första lektionen, sen 3 timmars håltimma, vi gick hem t mig i typ 10 min sen skulle vi käka på milano men de öppnade kl 11 så vi gick t gatuköket och de va ed stängt vi drog t Angelica och hoppade studsmatta, och va inne hos Angelica lite. Sen träffade vi August, Albin, Martin och Timo. Vi gick t milano och käkade sen biologi/kemi sen dataprov de va rätt bra, blir nog godkänd iaf!
Efter skolan skulle jag pierca mig men piercingen va för tunn så ska köpa ny igen! Aja stod och snackade med Lovisa ngn timme utanför henne fick mycket sagt! Och vi är väldigt lika! De va så länge sen vi pratade, ensamma! iaf drog hem och packade och chillade, sen kom pappa vi handlade, käkade och sen fixade jag mig och sen kom Ajla och Lejla. Vi drog iväg t mejjan! Träffade dogge och kompanit där va rätt mkt med Dogge, mysig är han! Sen va vi lite med August och Albin, träffade Ea och snackade lite, träffade Ida.H och fick sanckade en jävla massa med hennne om en sak, va med Valid och snackade lite med Midhad oså, sen sa jag t kevin att jag nt hatade han längre, han blev glad iaf. Satt brevid han sen och snackade igenom det lite. skönt. Träffade tini, Emelie och Lovisa med snackade lite och ah jävligt mkt folk man träffade. Sista gången på mejjan sen börjar de i september igen. Iaf hade rätt kul med mina tjejjor Ajla och lejla! Ni är guld värda. Plus jag träffade Jakob, det mådde jag ju mindre bra av.

i'm in love.

Aja iaf.. Deras mamma körde hem mig och nu fixar pappa mat t mig. Funderar på om jag ska dra ut med Ea, ändå han skippa festen för mig. Aja pappa är som han är. Fårse men de är lite sent. Pusshej!

En bild som väcker minnen jag älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0