your smile on your face lets me know that you need me..

Naww, jag tycker verkligen jätte synd om dig vännen!
Världen är svårt, vi lever inte enkelt. Tyvärr får vi inte
att vi pekar på. Kärleken kan också va hård. Jag förstår
om du är ledsen. Jag blir lite arg på han. Men visst, han
har inte gjort något fel, eller jo.. Han har lämnat en av de
finaste tjejerna han kan få. Kärleken har ingen åldersgräns!
Följ ditt hjärta nu, du kommer hitta den rätta, vissa killar
är idioter, jag har varit med om värre. Men jag finns alltid
hos dig, alltid. Och det menar jag verkligen! Bästavänner
föralltid, bästavänner ställer upp. Må nu inte skit för detta.
Fäll inte massa tårar, han är inte värd dom! Vi kan ftr
döda, du vet vem. Jag förstårom du är förkrossad. Men
jag kommer alltid älska dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0