you a lovekiller

Hej, va med igår i skolan stannade Ajla och Lejla och jag där opch kevin, ibra, göran och Amir. Snackade lite sen skulle jag med bussen missade den så fortsatte va med dom och så åt jag hos Ajla och Lejla sen mötte vi Issa sen kevin och dom igen och då va dogge och wille med oså.. sen va vi på gymmet och lite. Sen drog vi t mejjan, men vi va där inte alls länge för sen skulle Ajla och Lejla hem och så hade Lejla saker hos mig som vi hämtade. Sen mötte issa och jag dom igen och vi gick in t mejjan fast vi tänkte inte gå in först för att de sa att Hatta va där men sen hade hon dratt och vi drog in och hon kom igen och Kevin satte sig brevid mig och hon kollade as mycke sen gick hon förbi och Kevin höll sin hand på mitt ben och hon kollade på mig med bitchblick. Va ute med dom t kl 1 typ och Kevin och jag typ gick och höll om varandra och höll hand från 9-1.. Issa fotade. Oså kom typ Emmie, Monika, Sandra, Ellen och Isi.. hahha. Epic fail. Måste ändå erkänna att vi skulle passa! Han va verkligen as mysig. Och göran va fan för go. Fick låna med hans jacka hem, tack! Iaf så kan jag inte sluta tänka på hur nära Kevin och jag kom varandra. Loveuboy. Sen skulle dom hem och vi stod och kramades jätte änge och ah. As mys. Sen hade Issa och jag lite kul. Gick hem t mig typ kl 5. HHAHA. Fast vi hade nt varit ute så länge xD
Somnade i min säng t typ 10. Hon gick hem för en stund sen. Senare måste jag träffa göran han vill nog ha sin jacka! Aja.. hadebäst! ♥

random.

Kommentarer
Postat av: Elin

Är kevin och du tsm?

2011-05-15 @ 12:43:42
Postat av: Elsa

Naw, vad gulligt att ni snart är tillsammans! Du får komma ut och rida Bossen någon dag! :)

2011-05-15 @ 12:44:43
URL: http://bohmanftw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0