when you say nothing at all.

Hej, skolan idag va väl helt okej, försov mig liite, men Sandra körde mig till skolan sneelsyster! Sen så hade vi klasstid kopierade papprerna til biologin. Övade lite med sen bild, blev klar med mitt ansikte iaf. Sen hade vi fysik en stund sen fick vi går typ 25 min tidigar för vi skulle flourlacka, det gick bra de med. Sen så hade vi tyska, hade inte övat men det gick bra ändå kunde de mesta iaf. sen mat, köpte redbull och blablabla.. intressant! Men iaf Ajla, tänk på att jag alltid finns till hands, jag står bakom dig varje sekund, faller du tar jag emot dig, du klarar de bruden! Jag älskar dig! ♥ Efter skolan städade jag och fixade mitt rum, sen kom ida, pluggade och spelade gitarr. Följde henne hem nyss.. på cykel!

Angelicas och min blogg får ni inte glömma! Tyck under denna texten!
www.varmblodsryttarna.blogg.se

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0