Waka waka!

hej. Jag kommer hem från skolan typ nyss, stannade kvar. och jag är dyngsur.. regnar de? -Nej.
Hur blev jag blöt..? -Abdulhai!
HAAHAAAA! Asså de va abdulhai som blåste vatten på mig och lejla och vi sprutade vatten på han sen fortsatte de, och han sa att vi skullle sluta fred då när vi är påväg ut från skolan jagar han oss och sprutar, Mitt och Lejlas hår va as bött. HAHAH måste göras om. Ska kila iväg t jkpg om typ 20 minuter. ska handla skolavslutniongskläder får se vad jag hittar.. om pengarna räcker oså med..
Imorn blire mejjan med Ajla och Lejla! Kanske med Göran, Ibra, Dogge och Amir. Fårse.
Alla utan Jeyzi isf.
Pusshej.

Lejla.. jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0