vi kan gung gung gunga du och jag!

Hej! Stallet innan va as nice. Läs om det på Angelicas och min blogg. Jag vet att det inte ser ut som det är ngt men vet inte varför de  nt syns. Aja efter stallt fixade jag mig och åt sen mötte jag Issa och vi träffade Kevin, Göran och Ibrah. Gick lite sen skulle dom hem och Issa och jag gick till min bror och snackade lite. Sen t gatuköket åt pommes med kebab sås. Sen skulle vi gå skiljda vägar jag skulle bara säga vad hon skulle skriva och jag bah: Issa, dom är däär! Och vänder hennes huvve. Alltsä dogge, göran, ibrah och Kevin jag låtsades att jag skullle t Issa och dom följde oss t bodaborg. Men sen gick jag hem sen duschade jag oså nu ska jag kolla de sista minuterna på bb! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0