Theres a place down town..

Tjaaaah! Dagen har varit chill, försov mig inte llallala! fick ig på historia provet. jag som faktikst övade, men hon sa att jag skulle sattsa 3 poäng högre nästa prov så skulle vi glömma de. hur skulle jag kunna glömma de? HHA! Ajaa.. iaf så ska jag ha utvecklingssamtal sen tänk om han sgr att jag suger på historia.. om han frågar vad jag har svårt för ska jag säga historia. Snackade med Kuratorn innan, de sög. Jag lovar hon suger. Det ända bra är att hästen jag är döpt efter är född hos hennes pappa. Efter samtalet ska jag plugga tyska! Tyska prov på freedag sattsa högt denna gången har trots allt mvg i de. Så får väl fortsätta så! Tihih. Aja Kevin va elak idag i skolan. fast ne, bara osocial! -.-' Pusshej!

Raaaandom.

Kommentarer
Postat av: Ida

Riiing mig när du ser detta!

puss älskar dej <3

2011-05-09 @ 18:33:38
URL: http://shettisryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0