kiss me thru the phone

Hej! Kvällen blev lyckad. Blev inte att jag drog slagget hos Danne med Jacko. Ist träffas jag Ajla och Lejla, vi va ute lite och det kom fram en kom fram en kille som hade svensexa han ville att vi skulle ta en kundvagn och allt, sen träffade vi iaf Isabella.. vi gick t konsum och köpte drick sen ringde jag kevin och frågde om han ville träffa oss och de ville dom. Så vi gick till tågstationen och träffade Kevin, Amir, Dogge, Wille och Ibrah. Snackade lite sen gick vi t sjön innan de kom Göran med. Snackade en jävla massa och allt. Sen kl halv 9 skulle lejla och dom hem så de gick och vi gick hem t Kevin, han skulle sitta brevid mig hela tiden och typ smeka mitt ben haha! Aja va där tyill typ kvart över 9.. sen följde dom oss hem och Göran ville att jag skulle ta hans tröja för att han såg att jag frös. Gulligt! Sen när vi va hos min bror lämnade dom oss där , fick kramar av alla och sen gick vi in men r<obbin va nt hemma så följde Issa hem sen gick jag t min syster, käkade lite. Sen satte jag mig här. lite smått nice. Får se om jag kanske träffar Issa imorn. Eller Kevin och dom.. fårse.. aja. Pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0