I'm always been the kind of girl.

Fyfan va glad jag blir, när jag ser att besökarna har gått upp ngt sjukt!
Hade typ 7 kommentarer när jag loggade in!

Svar på kommentar till Elin: Jag ska fixa din header så snart som möjligt måste bara få tid!

Och tänkte bara att dom som kommenterade undrade rätt mycket om Calliam.
Hans rediga namn är Calliam Grain, men han kallas bara Calliam, jag skriver nt det hela namnet eftersom jag aldrig kallar han de, det är en valack och han är INTE min. Men det är min största dröm att köpa honom! Såklart vet jag nt vad han kostade då det nt är ngt jag frågar. Men han är runt 12 år. Och det högsta jag hoppat med han är nog bara 80. Men det högsta jag har hoppat på travare är 115, även de högsta jag hoppat någonsin!

Om det är något ni undrar fråga bara, jag har nog inte lösenord på ett tag! När jag skaffar de igen har jag nog nytt! (:


Hoppade med Calliam idag, det gick as dåligt i början han skulle trava över en låg bom men han hoppade åt sidan ist.. men sen hoppade jag typ 70 med honom och han hoppade det jätte fint kunde till och med korta hans galopp, hon fick ett fint hopp och jag fick mycket bättre hoppsits än vad jag brukar ha på honom! Han kunde galoppera från ett hinder till ett annat utan att sticka iväg, och han kom jätte fin och rakt över på krysset! As nöjd! Jag älskar dig Calliam! Satt och myste med Snöflingan och Calliam i hagen, satt i höet, då jag märkte att höet va mögigt, man bah bra att ge sina hästar mögligt hö!?

Angelica, kommer du ihåg hur min bale såg ut som jag fick byta?
Denna såg precis likadan ut och dom ger de höet!?

Kommer liite bilder sen innan när jag myste med dom!

Innan, när jag precis hämtat han!






Efter!!














MÖGEL!




Såhär va jag ute igår, i spöregn!?


Hadebäst!

Kommentarer
Postat av: Angelica

blää till höet ;s

2011-05-01 @ 20:03:23
URL: http://willewellpapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0