Här kommer pippi långstrump..

Hej, mejjan va fan as nice! Gick med Ajla och Lejla, satt och sncakde lite sen kommer Nikola och vi snackar med han. och Lejla och jag gick fram till fel person i skolan! HAH! Iaf.. sen kom danne och jackoo men va nt med dom just då för va med kevin, dogge, wille, nikola, robin, max,dave, Emil, kenny och doom. Sen började jag va med danne och dom, och när ajla och Lejla satt i soffan satt jag lite längre bort då kommer Danne och Jakob och ska ta bort mig för dom ska sitta där och robbin aden vände på hel stolen till sist satt danne, jackob och jag tsm i den men aa. Jacko kittlade mig en massa, elaking. Sen va Andreas där med kollade när han spelade lite och efter de fortsatte jag såklart va med Jacko och danne. Det hände rätt mycket under kvällen, men gick iaf med mina grabbar hem, såklart! Asnice. Love!

I'm in loooove.
Hate it.

Kommentarer
Postat av: Elin

du verkar ha jätte många vänner

2011-05-07 @ 11:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0