And I say..

Jaaaag är arg! Jah hatar henne, hata är ett starkt ord, jag vet!
Men denna människan är inte värd att bli älskad av någon.
Skolan, sävsjös, smålands, sveriges, världens hora.
Du kunde såra mig något sjukt, du sårade min bästavän och
nu den finaste människan på hela jorden, hur jävla dum i huvvet
är man inte då, har du nt fattat att det finns andra tjejer i denna
världen, människor som förtjänar mycket bättre, och du kommer
och gör det ännu värre. Ja herregud, vad har du i ditt huvud?
SÅRASÅRASÅRA? Fuck you, jag vill döda dig. Har jag chansen gör
jag de. Allt för er tjejer! Ni betyder! I want to kill her NOW!

Ursäkta, men jag hatar henne.

Kommentarer
Postat av: Ida

veeeem??



puss <3

2011-05-03 @ 16:40:34
URL: http://shettisryttaren.blogg.se/
Postat av: Elin

Vem är det du menar ? Du menar inte mig va ?

Jag fins alltid ! ! <3

2011-05-03 @ 20:20:06
Postat av: Emma ♥

Tack Ina, jag älskar dig (L)

2011-05-03 @ 22:29:21
URL: http://geminkaninmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0