sjuk

hej, denna dagen suger min kuk. Svårt för att jag nt har ngn. Men jag är sjuk. Vaknade typ kl 6 men sen mådde jag skit sen vaknade jag halv 7 då ropar sandra att jag ska gå upp men jag mår ftr nt bra sen vaknar jag kl halv 8 av att barnen skriker sen ringer lejla mig kl 8. Och då vaknar jag igen, sen vaknar jag kl 10 av att sandra och sanna är där nere och babblar, och då kunde jag nt somna om men de va skönt att sova. För i helgen gick jag upp kl 5 en dag och kl 9 den andra dagen.. Så jag behövde sova... Sen ville jag nt gå ner för att sanna va där, men då kmr dom upp och jag låg under täcket hon bah: är jon nt här? Sandra bah: hon sover väl jag kollar upp och då börjar som skratta elakingar. Men nu ska jag dö, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0