Sadlen är sålld!

Hej, dagen har varit helt okej, började med skolan såklart, tråkigt, va nt med på gympan hehe. Eller spelade badminton på andra sidan med Angelica, Allbin och Giji! ;) hade musik på s-tiden as kul vare med brudesen. Åkte t stalllet lite senare och då va de redan mockat så gav han bara lite godis oså.. sen kom Angelica och dom då drygade jag mig med dom sen åkte jag och Angelica hem till mig, hon fick två tröjor och så pluggade vi lite sen kom ngn från jkpg och hämtade min sadel, stod i annonsen billligare vid snabb affär och den kom ut i går kl 23 typ.. heheh. hon fick den för 500. Sen  följde jag Angelica hem. Sen satte jag mig här. ska t duschen sanrt sen plugga llite för provet imorn ;ss <3 har prov och 2 läxor tills imorn det suuger! Hejdå.

Hejdå "vackra" sadel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0