Lejla och jag är förlovade! :D

Hej va på mejjan igår med Ajla och Lejla, snackade med Emelie Såets lite. Lovisa va där med. Sen kom ida och Judith snackade en amssa och sjöng singstar, snackade lite med christian och toffe, och Ghazi är läskig. Plus att Linne skrämde livet ur mig och Ajla och Lejla blev rädd för att vi skrek. HAHAH gick hem t ida och hämtade henne hon sov hos mig vi nördade oss lite och jag hade frågestund med David. Sen somnade vi gngn gång vid 1.. Sen vaknade jag upp med plutten brevid mig och inatt sover hon här igen!! VA med Ajla och Lejla innan, va ute lite, va på konsum och köpte drick och sen gick vi t outlet och sen satt vi i ett däck. Vi snackade en massa som vanligt, såg jesper när vi påväg t ida och jag bah"hej jesper" han bah"hej" liksom jag menar han kunde snackat med mig. Han är urgullig!!! Sen va vi med ida lite och gick t skidbacken och kollade lite Ridvanboi va där. Nu kommer nsart ida hit igen ;) gatt! Pusshej. <3

Kommentarer
Postat av: Lejla

19-03-2011<3333

Älskar dej Ina, hahha kul hade vi :D<3

2011-03-19 @ 23:14:17
URL: http://lejlabecirevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0