hon gör mig till en idiot.

fanfanfan! nu tänker jag på allt, som stina undrar finns de svarta änglar? Jag tänker på de som hände igår. Asså mitt liv, kommer bli de värsta någonsin, jag är så osäker på mitt liv jag dumpade Olof igår lite för att jag gillade en anna mer och et nt om jag ngn gång va riktigt kär.. Men jag är nt kär i den andra kille, jag har lite kontakt med han oså, men efter rahmat och jag gjorde slut så har allt blivit upponer, vet nr vad jag vill med mitt liv. Just nu vill jag bara dö, eller jag ska till min lilla puff snart och bara pussa på hans muule! :D <3

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Men Inaa... :( Finns <3

2011-03-17 @ 15:37:34
URL: http://geminkaninmat.blogg.se/
Postat av: STINA

Klart att du inte vill dö vännen! Älskar dej skrutt det vet du.

2011-03-17 @ 16:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0