Hej!

Puuuh, kom precis in från stallet jonas körde oss dit när vi kom dit va hästarna redan inne.. borstade och fixade sen fick jag byta sadel, sadelgjord fixa stigbyglar och samma visa på dne hästen ida skulle ha och träns och allt fick jag byta för hon som visade oss allt visste inte vem som va vems saker.. iaf, red den vita hästen hon visste inte vad den hette men de va vä typ maxad C skulle jag gissa på eller liten D.. iaf den va as seg och gfaloppen ska vi inte ens prata om.. hoppade lite den red typ 2 hinder och hoppade 2 bra. Fick rida calle lite med i slutet det gick kalas bra att hoppa första gången-vägrade han andra gg-rivning 3:dje-6:te gången bra! 7:de gången gick de as bra då kom jag i galopp och han bara flög över, det gick bra galopperade nt så mycke, red typ 20 min och han blev svettig dålig kondis plutten har fått!! aja ska ta mig en dusch. Men ni som läser min blogg, jag har inga pengar på mobilen, så jag kan nt svara.. okej?!

Pusshej..


Jag saknar denna lilla plutt.. Axel E rera.. <'''3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0