Heeeej!

Hej, jag hann inte blogga igår, va i stallet red City han va lite stållig och gjorde lite som han ville, men galoppen gick jätte bra. Rätt nöjd va jag. Efter stallet förljde jag med Ida hem spelade och käkade, sen hämtade min syster mig, sen Angelica hon sov hos mig igår tills idag. Massa snack.. kollade på big brother med vilket jag alltid gör. Och jonas va liiiite cp. Snackade med 2 tröga boys med. Aja mysig kväll, natt, morgon med Angelica. Fixade henne imorse. Sen gick vi t skolan tråkigt. Efter skolan gick jag hem lite sen gick jag t idas skola. sen åkte vi hem t henne sen åkte vi t konsum sen t mig fikade oså där sen åkte vi hit igen. Ska sova här inatt. Hääääärligt! YEEY!

Imorn får jag skjutts till skolan :D

Pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0