Har varit hos mamma utan data!

Hej ha rnt kunnat blogga. har varit i Eksjö och där va internet pajj. Men träffade Joakim igrå hos mamma han va as full och babblade massa. Han trodde jag va 12 och massa, sen skrev jag ditt fulle fan t han och han bah nu skrev någon jag nt vet vem det är.. sen bah han skrev ditt fulle fan, sen skrev han t mig och frågade vem jag va och hans kompis ringde mig sen kom han t min telefonsvarade och där kom ju min röst och jag bah fuuuuuck. HAHAH! Orkar nt berätta men har varit med ida efter vi kom hem gick med hundarna oså.. (: Sen big brother med först duscha! :D pusshej..


Jag älskar dig hur mycket som helst. Lämna mig inte. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

hemsk bild..

2011-03-06 @ 19:56:36
URL: http://willewellpapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0