happy face!

Hej, snackade nyss med Ida pluttan, hon äe med sjuuk. Krya snutt. Ska t skolan imorn mår bättre nu, snackade med Johanna innan så ida och jag kan åka ut och rida hos dom imorn, då ska jag rida travare igen :D Ska kanske hoppa igen, för de är ju nt samma häst. Johanna ska nog rida med oss, hon har nog lite bättre koll än sin mamma som sätter de som ska va fram på täcket på sidan? xD Ska kanske fråga om jag få rida en adenner :D kommer bli as kul! Jag är så taggad!Jag hoppas jag gillar travaren så jag kan börja ta hand om den! Jag sitter och väntar på maten.. ska bli mumma har nt ätit på 22 timmar. HAH (: Nu ska jag dö lite. För min tumme göööör ooont! :(

Hejsvejs.

Asgarv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0