fuck this day, thanks.

Dagen har varit grymt dålig. Först skolan, slöjd vilket sööög jag kommer aldirg hinna klart med min sak... iaf sen engelskaprov, jag sög som vanligt!! Sen svenska, blev klar med min fabel.. ngt bra iaf.. sen gympa va inte med för hade sjukt ont i huvudet och är as förkyld, och ajla va nt hlr med så vi fick gå t konsum ta kort och gå tbx, joel, olof.s viola och ngra andra va vid kristna och skrek.. sen kollade vi på olofs och deras lektion.. sen käkade vi fick ngn jävligt bäig soppa och en hård voffla, lär er laga rektig GOD mat. Iaf sen so, hade mile idag igen sen anette och då höll timo och dogge på och säga att jag va snygg och satt och stirrade på mig och gav mig komlimanger.. sen albin försökte ta alla mina saker och anette fick damp. HAHHa som jag. Fick skjutts hem av lejla och ajlas pappa. Sen käkade jag rikitg mat och lekte med barnen va ut och fotade lite oså!! kanske kan lägga in bilder senare eller imorn. Pusshej.

Bjuder stoooort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0