fettisdagen -.-

Hej, skolan idag va helt okej. Skulle t Olof men hade ingen som kunde hämta.. FUCK. Iaf så va bilden inställd idag, man har alltid tråkigt i skolan, skuölle gått hem t mej. HEH. Sen tyckte olof att jag dissade han för att jag nt ville gå förbi alla där för att ajla jag angelica och Lejla gick och höll i varandra voch villle nt gå över massa ben -.- Men iaf.. käkade en semla innan, de gillas inte. Hehhe fixade lite i källaren. För aa.. snart ska jag lägga ut sadeln på annons. Deni! (:

Pusshej.

Random bild. Men Jespers söndriga trumpinne som han slog av x''D

Kommentarer
Postat av: ducp

du såklart babe . <3

2011-03-08 @ 18:28:21
URL: http://willewellpapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0