calleeee <3<3<3

hej! Skolan orkar jag nt berätta om. Men efter skolan följde angelica med mig hem ene sväng sen kom ida då va alla tre. Sen skulle angelica hem, då käkade vi ida gjorde matteläxan sen bytte vi om åkte till stallet va där typ kl halv 6! Sen fick jag rida calle ist! så fixade han lite red i paddocken och johanna ville hoppa så vi gjorde de med, fast jag ville rida ut .-. Iaf så hoppade vi och calle vägrade bara en gång, och rev aldrig, as nöjd med honom hoppadee rätt myvke men de regnade as mycke men de hindrade mig nt, sen efter calles ridtur så fick jag rida bamse lite fet som en gris men as kul att rida på! Juste.. Träffade stephanie också asnice. Ska börja träna calle så jag ska tävla han sen, fatta va rologt!! hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0