ååååååååååh.

dagen har arit både bra och dålig. Men Lejla och jag va hos mig på håltimman innan, spelade lite gitarr oså sen fixade vi oss lite, jag såg ut som jag vet nt vad.. Hahah! Klippte henne lite, eller ah tunnade ut hennes lugg och fixaade lite. Sen tbx t skolan hade matte sen religion, och vet ni jag fick 16,5 på provet och G va 18 hahah. Man kunde alltså få 36 poäng och jag fick liksom IG. hahahahhahah mitt först IG. men de va bara religion. HEHEH. Iaf.. hade Mile efter, han va normal idag, tihih. Aja.. jag vill aldrig mer t skolan igen.. fuck.

Pusshej.!

























ite bilder sen rapparna va på mejjan, lovat de läänge tbx. Men aldrig
pallat lägga ut. Detta är bara två tredjedelar typ ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0