varje vecka är de helgdag..

Tjena, färgade håret idag blev nt så stor skillnad men iaf, blev rätt bra, haha lejlas hår blev sjukt mörkt men de va snyggt. Nu har vi fixat hur vi ska göra med håret och allt med. Och vi målade naglarna med. Och inatt ska Angelica sova hos mig och vi ska t Ajla och Lejla kl 7 imorn och fixa håret. asanice. Skjutts till skolan och allt med. Iaf så igår fick man reda på samhällsprovet fick 31,5/38, och 32 va VG. Så rätt nöjd. Sen svenska saken gick med bra, hon tycker jag har bra fantasi. Iaf.. jag vet nt vad jag ska göra nu, har inge att göra. Ida är iaf i stallet, jag ska dit på fredag. Ska longera lillkillen dåe.
Pussar!!





Kommentarer
Postat av: Angelica

fan va het bild! puss

2011-06-08 @ 17:52:58
URL: http://willewellpapp.blogg.se/
Postat av: Ida

de va visst 40! ;)

2011-06-08 @ 19:59:22
URL: http://shettisryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0