think of me.

Hissar och dissar!!

Hiss:

*Sommarlov!
* Kvällen igår super!
* Calliam kanske slipper gå vid taggtråd.
* Ska nog få tävling outfit av Stina på söndag.
* Jag fick sova ut idag.
* Jag fick 100 kr av pappsen igår.
*¨Det regnade inte så mycket igår.
* Ensam hemma!
* Jag får äta glass
* Min bror gjorde mig glad innan!
* Det är bara 10 dagar kvar tills jag får 1000 kr.
* I sommar ska jag träffa dagotto! c:

Dissar:

* Kommer inte på ngn bra musik.
* Får gå själv t pappa sen
* Ajla och Lejla åker snart
* Soc svarar aldrig om jag får pengar!
* Sara tar ledigt snart som social.
* Mobilen cpar
* 3 är cpiga
* Calliam behöver en ny sadel
* Jag har inte varit i stallet sen i måndags.
* Angelicas och min blogg suger! Besök varmblodsryttarna.blogg.se
* Mitt "L" cpar.
* Det ska regan i 2 veckor.
* Jag har tappat en piercing som jag skulle byta till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0