jag har det bra mitt liv rullar på.

Hej, ska snart kila iväg mig till stallet ska fråga pappa om han vill köra mig kl halv 12 eller något i stället. Ska rida Calliam om hur det går får ni reda på varmblodsryttarna.blogg.se! Besök.
Iaf så ska jag nog va med Ajla och Lejla lite sen en av de sista dagarna, nu får ni båda välja något som ni vill ha att ge mig innan ni åker ( som ni får tbx när ni kommer) jag vill ha ett minne av er iaf!
Lejla, jag kan ha ditt halsband med hjärtat om jag får. För det har jag ju redan på mig.
Men asså jag vill ha en ny header och mina dagar på pf är slut ocg gimp ger virus och pixl kan man typ nt göra något med och photoshop har jag inte lust att köpa och fattar inget av det heller och picasa går inte ladda ner. Snacka om att jag har problem!? Omg.
Pussar.


Jag saknar dig min fina vän.

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Ina, jag kan hjälpa dig med en ny header om du vill. Har ju gimp, photoshop, picasa o ja mer än de...

<3

2011-06-11 @ 21:04:58
URL: http://geminkaninmat.blogg.se/
Postat av: Lejla

Du , vill gärna ha tbx halsbandet för det betyder rätt mkt , och jag tkr väldigt mkt om de . Men tröjan kan du behålla ;) <3

2011-06-11 @ 22:13:49
URL: http://lejlabecirevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0