Statestiken gå upp! :D

Statestiken går iaf upp nu, känns bra. Vill nt ha typ 3 läsare, man bah,, ehh great. Nu sitter jag och väntar på att ida ska komma hem, för så ska jag troligtvis börja med min header, duschade nyss och kladdade lite i en bok, skojjjjj vare. Imorn äre  skola igen, ändå lite kul tycker jag! :) Ska snart käka lite, sen så hoppas jag ida är hemma, skulle vilja lägga mig kl 9 idag, me telefonen lockar allltid.. bajs. Kommer trolivtvis upp imorgon eftersom sandra ska åka till jobbet, då tvingar jag mig upp kvart i 6, jag måste verkligen fixa mig låååångsamt ibland. HAHHA. Ngn gång vill jag med va fin!? ;ooo







Satt och fick ett leende på läpparna.. hHAHAH. förra gången vi hade kemiii.
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Tack =D

2011-01-16 @ 19:50:03
URL: http://agoldenfantasy.blogg.se/
Postat av: Ida

du tog ju inte ens någon av dom bilderna jag skickade..

2011-01-16 @ 20:50:21
URL: http://shettisryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0