Snuffebus är det bästa som finns.

Nemen heeej. Stallet idag gick bra, fixade allt oså, jag tog in pedita och city och ida Nalle, hämtade även täcket city slängt av sig, HAHAH!? Helt jävla sönder. Iaf borstade och myyyste, sen skulle jag rida barbacka och då tänkte Ida hålla i han, eftersom han alltid går, då gick han på plutten. Och sen fick jag lite dam och sängde mig upp själv ist, lyckat! men iaf, red ju barbacka då och travade och skrittade bara, travade ett bra tag, ville träna balansen lite oså, försökte arbeta pållen med men det gillades inte, men i slutet gick han riktigt fint, lyssnade ju även på musik när jag red.. När jag skrittade av så snackade jag med City, sa att jag aldrig skulle klara mig utan han att jag verkligen älskade han oså, sen när jag skulle hoppa av så kramade jag om honom och hade lust att skrika av lycka för att han är så underbar. Han är det bästa som hänt mig. Jag älskar dig din dunderbara häst. ( det ska stå dunderbara och nt underbara!!) Gick verkligen kalas att rida!! PPOOOSSS.

Du är finast av alla hästar i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0