Noel Mikael Jonas Y...

Nu är Noel döpt. grattis eller ngt!? Dopet va rätt okej ändå, sätt och höll i axel under hela tiden i kyrkan sen höll jag i saga och i boken saga grät och axel skrek man bah great..!?När dopet va slut samlades vi i församlingshemmet, käkade och öppnade paket, va ner i "källaren" och dansade streetdance, as kul! Sen fikade vi, jag höll Wilma jätte länge, supeeer mysig är hon. Höll lite i Noel med såklart och snackade om mitt dop, thiih. Men dom är tröga, dom tycker nt jag får bjuda kompisar, jag har bestämt att Angelica och Maja ska va med iaf.. mina bajjbs. Iaf dansade med robbin också, åkte typ in i barnvagnen och fan va vi garvade, Alexander har mig som bakgrunds bild på mobilen, gullliiigulll. Avbeställde den vita klänningen jag skulle haft på skoavslutningen med, ska ha en annan, men önskar mig den av mamma ist! Slipper "slösa" pengar. Iaf inatt ska Lovisa sova hos oss, ska väl se vad jag ska hitta på dra ner t stan med maja kanske!? :)

Posshajj.



jag älskar dig världens bästa vän! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0