Kvällen blev rätt lyckad igår.

Kvällen blev rätt lyckad igår, red ju igår också Snuffe va piiiiiggg. Iaf, duschade när vi kom hem och fixade mig sen kom dom och vi hade balongkrig!? HAHA! Sen käkade vi sen badade dom och då snackade jag med... gissa vem.. igen annan än olof. HAHA. Sen tatuerade vi oss med tatueringspennor, tyvärr kommer de nog gå bort snart, står iaf Olof Karlsson 2010-12-26 <3
HAHA! Efter de sminkade jag dom sen målade vi på balonger och blablabla, körde lite kul lekar eller vad man kallar de. ASNAJS kväll med 3 töntar. Dansade steetdance, och jag har de i blodet! HAHAH, lyssnade på blatte musik och dansade fan va kul! Somnade typ halv 4, då skrev jag ett sms t Olof, thihi. Men han va elasch och sov. vaknade kl 10 idag, käkade, fixade oss Och felicia jag och ida åkte t stallet, gick bra, fotade lite, felicia fotade även när vi red, tack ! Nu vvääääntar jag på mat. tihhi.

Och tack Angelica att du fixade min blogg, nu ska bara header, klocka och smilysar komma med! :) Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0