hej blogggeeeen!

Tjoo. Dagen har varit rätt tråkig. Skolan sög, gav Olof hans nyckel. HEHE. Sen hade vi matte, och se idrott, vi hade baseboll, och jag behövde nt slå!? För precis när de va min tur va de byte och lektionen sluade, HHAHA. Ägda. IAf de sög, sen svenskan som va sjukt seg, karin är elak. Lånade ny bok med, släng de i din carebox. Iaf sen lunch, englska och s-tid första s-tiden spenderades hos malin, mycke snack och i blev utslängda en minut innan vi slutade och blev nt ens uppskrina. Jävla cp kärring. Sen övade vi på vårt drama lite med. Niice. Gick med Ajla-babe och Lejla-bby hem. Dom kollade hur det blivit nu när de är renoverat, sen spelade jag gitarr, och nu sitter jag här och väntar på mat, sen snuffe och kolla på Annelies träning. GREEEAT :D

Posshaj.

random bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0