Heej!

Dagen har varit rätt okej, först hade vi slöjd är snart klar md min nässesär! Sen ska jag göra ett par mjukisbyxor. Efter slöjden hade vi engelska, desög. Sen svenska, hade typ läxförhör, undra hur de gick! Sen så gymp, va inte med för jag mådde nt spc bra, tänkte nt ens gå t skolan, men vill nt missa ngt. Sen lunch, sen hade vi typ lite rast, sen so, Thomas tycker jag äger, han skre de på vårat läxförhör jag hade typ skrivit " Jag suuuuugeeer." han skrev - Nej,nej,nej! Du äger!" ahaha snällt. Sen anettes lektion va as kul, fick spela upp vårat drama och jag glömde att de va jag sen sa jag fel och då började angelca och jag skratta sen höll August på och sen garvade allla. Ingen som hörde att jag sa horor, asså de skulle va med i texten. Thaha. Sen vara lut när alla spelat upp. Sen så gick jag hem med Ajla och Lejla oc satte mig här, blir ingen city idag, känns som om jag blev sjuk igår när jag va och kollade på träningen, ska käka sen med Ajla och Lejla och fota och lite sen ska Angelica va med lite med, sen soer jag och Angelica över. jag älskar er brudar! <3
Posshajj.'


Jag villl så gärna ha dig tbx, men det funkar nt. Hur mycket jag än
önskar att alt skulle va som i somras, kommer den drömmern aldrig
bli sann, visst människor ändrar sig, men jag trodde nt vi skulle växa
ifrån varandra, jag trodde att jag mådde som bäst med dig. Men du får
må bra med din nya bästavän. Äkta vänskap rostar aldrig, antar att de
inte va äkta vänskap. jag är ledsen. Men jag kan nt säga att ja hatar dig.
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Det gör ont att erkänna men det
är slut här......

Kommentarer
Postat av: Angelicaaaaa

älskar dig plutten, du är finast

2011-01-27 @ 15:02:50
URL: http://willewellpapp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dej mer gmn <333

2011-01-28 @ 09:26:38
URL: http://ajlasanabecirevic.blogg.se/
Postat av: Majiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Våran fina bild. <3

2011-01-29 @ 14:16:59
URL: http://fatboyswim.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0