Heeeej!

Hejpådej. Dagen har varit najjs. Vaknade upp med Angelica igår badade vi i bubbelpoolen och lite sånt, Sen idag vaknad vi typ kl 10-11 knk?! Sen käkade vi litesen fixa jag en sak en åkte jag t ida, där fixade jag mig och sen käkade vi kladdkaka. Sen gick vi t busstationen, åkte t vrigstad,, vi gick t olof och isak öppnade jag blev as rädd. HAH. Sminkade olof och isak. Snyggast blev dom, fixade deras hår med, med massaa glitter och skit.19.20 tog vi bussen hem igen. Sen käkade vi nyss och satte oss här.Igår köpte jag föresten två nya tröjor på fameliy house. Provade massa kläder, köte två halsband med. Och igår när Angelica och jag snackade med Olof så satte jag i halsen och kunde inte andas för jag skrattade ihjäl mig. HHAHHAH! Possshaj.

Kommentarer
Postat av: meee

du va så gullig när du höll på att spy (a)

2011-01-28 @ 20:46:06
URL: http://willewellpapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0