Gör chokladkola helvette..

Heej, dagen har varit rätt bra, vaknade upp med Ida idag, typ kl kvart i 11. Sen fixade vi oss och käkade sen åkte vi t stallet fixade allt och tog int plutten, borstade lite och tränade på att ha boxdörren öppen utan att han skulle gå ut, vilket funkade ett tag iaf, min älskling är duktig. Sen red vi, red i hagen där ingen häst går, skare va de så skrittade bara där, sen gick vi ner t paddocken och travade oså blev till och med lite galopp, han va pigg och rusade typ iväg, lille sötnosen. Efter stallet åkte ida och jag hem till mig skrev ner vad vi skulle handla sen körde jonas oss t affären och då köpte vi saker som vi skulle baka med sen började vi gå hem men sen kom idas farmor och körde oss t idas pappa. Då böjade vi göra chokladkola. Muums. Nu ligger den och svalnar och vi håller på att göra mat, sen käka sen aa.. (: Posshajj. Jonas och dom ska repa ikv btw. Och Sandra.G ska sjunga, äntligen kanske dom slutar tjata på mig, fan.

Posss.


Maja Wennesjö, Jag vet nt hur jag ska förklara hur mycket jag saknar dig.
Alla minnen de finns alltid kvar, ajg kommer nt sluta älska dig, du har din
plats i mitt hjärta och den platsen kommer alltid vara din, ingen kan ta den
ifrån dig. Du har ett hjärta av guld, mitt har hjärta har krossats. Jag älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0