Ensam i stallet, mysigt!

Skolan idag gick bra, slutade kl 10 över 2 tror jag? Eftersom sista lektionen va inställd. Gattt. Men ajla Lejla och jag stannade i skolan, Det gjorde emmie med, va lite med henne oså.. efter skolan bytte jag om och åkte t stallet fixade osv, sen tog jag in city jag tänkte nt rida men sen ska jag nt t stallet imorn så då kanske de är bäst jag rider idag tänkte jag. Så jag red i paddocken, de är ju gas halt överallt!? travade och skrittade mest, men galopprade några steg också! han va pigg och glad lite bocksprång. De va as kulll! Snuffe. När jag kom så bytte jag om och fixade håret, sen så åkte jag sandra och carro t vetlande, va innepå lite affärer hittade ett par nya byxor och en ring. Nöjd faktikst. Men sen så handlae vi massa mat, de va mindre kul. Jag kom vilse på ica maxi, HAHHAHAH! Aja, kom nyss in eller för ca 15 minuter sen, ska kanske käka ngt, nt ätit ngt sen kl typ 11 idag? Great! Possshaj.

Tänkte ha denna som header, men bilden blev förliten. :(
Slarvig. Och ful. Men va sur och hatade allt nä jag gjorde den igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0