Tjuubre,

Hej, dagen har varit as nice!! Vaknade typ halv 11 fixade mig och käkade oså, sen kom Ajla och Lejla när jag plttade Idas hår.. Sen fixade dom sig lite och vi repade lite övade på låtarna osv, tog lite kort på mig vid elgitarren, trummorna och den vanliga gitarren. Sen gick vi ut och fotade när vi kom in så pratade jag lite med Olof sen körde vi lite kortsaker sen körde vi högst eller lägst.. Och jag fick ha å mig rosa shorts och så fick dom ta kort och lägga ut på bloggen, Ida fick sätta på sig as stora mjukisbyxor och en stor munktröja och så fick vi ta kort på henne och lägga ut, sen Lejla fick sätta på sig en av mina klänningar och hon tyckte den va fin, sen ngn kul sak jag fick av anneli som va gul och en bh.. så men hon skulle gå ner t jonas och dom och säga att hon hette Lejla becirevic hahaha! men jonas va på toa och sandra sov, men vi skrattade ihjäl oss och jag höll i henne och försökte få kort. HErregud.. Lejla-älskling.. Iaf.. sen när dom åkte hem fixade jag mitt rum lite sen åkte vi hem t idas pappa och handlade och käkade och spelade och kollade på film. Och vafan va ointressant. Men iaf... city har skor nu.. :D Och jag ska nt rida förens på fredag.. BLÖÖÖÖ. Petra ska ha honom. Ska kila nu. Ska göra matteläxan. Posshaj....

Kommentarer
Postat av: Ida

älskar dig, bästaste Lennart <4

2011-02-15 @ 21:20:58
URL: http://shettisryttaren.blogg.se/
Postat av: ajlabecirevic

Hahahahahha, det var ass kul idag ! xD



Älskar dej <3

2011-02-15 @ 21:49:41
Postat av: lejla

Om du lägger ut bilden mördar jag dej :*

2011-02-16 @ 10:01:28
URL: http://lejlabecirevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0