Tjo,

Hej, vaknade upp med ida idag igen såklart. Som alla andra dagar. HAHA. Iaf vi segade oss lite käkade och kollade lite film oså sen så fixade vi oss sen körde Sören oss t min pappa, sen t min syster sen t stallet, fotade Angelica Och Amanda lite thihih. Fixade åt city och skrittade lite barbacka i paddocken eftersom ida och jag skulle gå med Nalle. Men ida tog lite kort, ehhe. Men det gick nt sp bra att rida han va rädd för skuggorna men när jag hade hoppat av så gick han över en bom och då gick det faktiskt bra ! Det va ju så länge sen så han har liksom glömt bort, eftersom jag hoppat 1 meter med honom i somras. iaf gick med anlle ble inte så långt. men halkade runt hela tiden haha ida skrattade massa åt mig.  iaf sen åkte jag hem t pappa kollade fb käkade och satte mig här igen, lyssnar på musik nu och snart ska pappa köra hem mig så ska jag färga håret!! :) <3 Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0