Självförsvar nästa!

hej. skolan va såklart slapp. hade matte gick tidigare typ 25 minuter för skulle t skolsystern gick runt och letade efter henne med Angelica och Ajla.. Sen gympa vi körde lite badminton man fick göra va man ville så.. Sen sprang jag och lejla efter varandra som små barnungar. Men släppa loss ska man kunna göra vi kastade innebandybollar på varandra! iaf, sen typ h-timma i en halvtimme sen lunch sen bytte vi om och hade självförsvar. Det va as jobbigt men jävligt kul. Lejla och jag va helt röda efter vi slagit sönder varandra. Sen blev Lejla rädd för mig hahahahahahha. Lejla älskling. Skämmde ut mig för oscar, carlo, abdulhai och Rahmat.. -.- FLÄSKDORIASR!HAHHAH!
Iaf.. Efter de gick vi en promenad, sommaren lite planerad med Lejla med. Och Ajla kommer såklart va med oss med. Iaf ska börja på självförsvar i Vrigstad! :D:D:D HAOPPYFACE. om jag har råd dvs. Sen hade mitt capo kommit igår kunde inte slita mig från de eller big brother.. HAHAH!

Slutade tidigare med, greeeat.

Snart drar jag mot denna plutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0