mattant, gillas nt. (nn'

Heeeej, dagen började med att snacka lite oså sen städa skåpet, asså utanpå. Sen gick alla tjejer 7-9 ner till kulturhuset, där lyssnade vi på nätmobbning elller ngt..? han va rätt rolig de va ju alla skolan i komunen från år 7-9 som va där. Så såg amanda,stina och malin. Sen skulle vi gå ut jag såg bara malin, hon fick en kram men sen skulle hon t bussen, träffade även Ida och Felicia. Sötnosar dedär. SEn va jag mattant med Elin, jag som trodde jag skulle slippa visa mig för olof i förkläde upsatthår osv, men nene.. han kommer precis t kön när jag är klar. BAJS!! Massa folk som pratat med mig med, som abdulhai, rahmat, carlo och aa. I slutet va de engelska, då va alla killar på den där saken, så vi va bara tjejer, skönt! Iaf, Lejlas och Ajlas pappa körde hem mig. tack. Idag tar Petra hand om City, så jag ska träffa ida och troligtvis Felicia vi ska va i källaren snacka lite och spela elgitarr. Yeeeeeey! Posshaj.

Suddig, jo tack jag vet.


Kommentarer
Postat av: Ida

ja det menar jag, men jag får inte berätta det för någon än va? ;) <3

puss

älskling

älskar

dig

<3

2011-02-01 @ 20:52:16
URL: http://shettisryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0