Lejla-älskling Becirevic!

Jag måste bara få skriva av mig om min bästa vän Lejla Becirevic. Jag vet nt det måste varit ödet att vi träffade varandra. Dagen du och Ajla kom till skola tänkte man bah: och vem fan äre? Men vi började umgås men hade tyvärr ett kort break. Men vi hittade till varandra igen.. Och allt känns underbar med dig. Jag säger allt till dig. Du har sama musiksmak och tycker samma saker är roligt, du gillar att spela gitarr och jag kan bara se dig och mig i sommar i gräset när vi spelar gitarr så jävla beautifult. Vi ska skaffa tusen minnen tillsammans, vi har redan en massa och fler ska de bli, ingen kan komma i mellan oss. Du betyder allt för mig. Du är mer än guld värd. Jag skulle dö för dig. jag klarar mig nt en sekund utan dig. Pratar jag nt med dig på en hel dag blir jag lite depp. Men du är så sann, man litar på dig.. Jag vet att du nt säger de till någon och vill att du ska känna detsamma för mig. Vi skrattar alltid ihjäl oss när vi är tillsammans. Det är som att fluffa runt på små fluffiga moln. Du gör min dag. Och du vill alltid mitt bästa. Om du r ledsen finns jag alltid ett nummer bort. Det är bara slå en pling. Jag lovar att finnas för dig varje sekund om du behöver hjälp. Du är viktigare än allt annat. Du kan komma hem till mig när som helst. Det kan vara kl 3 på natten eller på 7 på kvällen eller kl 5 på morgonen, du är alltid välkommen. Och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Du är värd alla fina ord i hela världen. Och alla borde få ha en sån underbar bästavän som jag har! Och den bästavännen är du. Jag vill bara säga hoppar du hoppar jag. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: angelica

Sv; japp, du känner mig ju så bra så

2011-02-17 @ 22:22:02
URL: http://willewellpapp.blogg.se/
Postat av: Lejla

Kommer mörda dej Ina!!! bilden <3



Ne men älskar dej med sis , du betyder mkt <33

Finns , alltid för dej med ,puss gmn (a)<33

2011-02-18 @ 10:58:20
URL: http://lejlabecirevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0