kul.

Hej, dagen har varit rätt okej....! va i stallet fixade citys box och allt sen mockade jag åt anneli och gjorde hö åt henne, se flyttade vi halmbalen och öppnade den, de va jobbigt att få balen på plats använde alla min krafter, usch.. borstade och så och vinterpälser släpper nu, gillas och ogillas, jobbigt att borsta ch oskönt att rida barbacka, men gillas för att när allt är borta är det lättare att borsta. Iaf, red med sadel och det gick as dåligt. ag tänkte hoppa men ja, över hindret kom vi nt.. Han hoppade åt ett annat håll. Travade oså och de gick bra, men han va rätt för hindret, för stolen och för eltråden. Så jävla jobbigt att han hoppade åt alla håll för att skygga. Han kunde nt ens gå 2 meter från hindet. Iaf hoppade av och försökte få han närmare när jag skrittat av men inget gick, blev så less på han. Aja, bättre lycka nästa gång... iaf badade efter med Ida i badhuset, rätt nice så att säga. Käkade oså efter.. nötat hr ett tag, och ANgelica ska fixa ny header t mig, så trött på vit -.- Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv; ja eftersom du va tsm med honom när det va snö och på klassresan var det inte vår xd han var iallafall tillsammans med lovisa moberg då jueh ;)

2011-02-16 @ 23:06:32
URL: http://willewellpapp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg <3

2011-02-17 @ 13:53:43
URL: http://lejlabecirevic.blogg.se/
Postat av: ajlabecirevic

Fin blogg ! <3

2011-02-17 @ 13:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0