keeeeeewlt.

Hej. Dagen har varit bjaaa! Vaknade typ kl 9, käkade typ och fixade mig gick och mötte isak och olof med ida, sen gick vi hem t Idas pappa... Sen kollade vi på Baby on board, den va väl rätt bra, sen kollade vi på i rymden finns inga känslor.. ( jag vet, jag såg den för ngn dag sen) iaf sen spelade vi wii sen käkade vi och jag kunde faktiskt äta.. EHEHE. Iaf.. sen va vi i Idas rum och lyssnade på musik och blablabla.. När dom åkte hem åkte jag med med, fixade lite hemma och fick daaaaaaamp. För allt man spelar på gitarr ska vara baréackord. Och mitt braiga humör till de blir inte bättre. Jag blev sur och skyllde på Jonas att de va hans fel. Och Jag har övat ackorden till en låt och så får jag reda på att e nt är dom ackorden, man blir verkligen jätte glad då.. Iaf, ska nt ta ut min dysterhet på bloggen vilket händer ofta ändå. Men iaf.. Idas pappa hämtade mig efter de typ runt 20 i 8. Och jag visste att jag skulle få sova här, tjatar man så. iaf dansade dansmatta och sen satte vi oss här. HÄÄÄÄÄÄRLIGT!

Hejsvejs.


Bjuder på lite bilder sen stallet igår osv..












Övar puss med Nalle.










Orkar nt ladda upp fler, Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0