Kan nt alla dagar vara bra dagar?

Heej, Dagen har varit allmänt seg men skrattat jävligt mycket. Vaknade typ runt kl halv 11.. heheh somnade typ kl 4 igår medan ida somnade sött vid kl 3. Jag hade de bra tills de lät som om ngn va i trappan. Thiihih. Iaf vi käkade och jag duschade sen fixade jag mig. Sen kollade vi på Ronny och Ragge oså kom Sandra, då käkade vi oså också.. Ida och jag smög på saga sen kom hon på oss och jagade oss genom hela huset. Vi hade lite kul. moget jag vet. (:
Iaf åkte hem och packade ska sova hos ida två dagar i rad. Ska t stallet kl halv 9 imorn tar utsläppet, kan nt rida i morgon heller. Snuffe har ingen sko än.. Iaf så ska vi t jkpg imorn med. Posssssshaj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0