Heeej.

Hejsan. Vaknade runt 10 halv 11 idag fixade mig och åt. Sen åkte Ida och jag t stallet kl typ kvat över 12, fixade allt, men höet va slut så de fixar Petra ikv. Red oså också, Han va jätte taggad i början, men han taggade ner lite efter ett tag, han va ftr rädd för en stol men han gick närmare och närmare så till slut gick de, bara men är envis thihihö. Men iaf.. så galopperade vi rätt mycket, och han gick så fint, känns som om jag flög på molnen det kändes så bra och jag vet nt hur många gånger jag sa till Ida att jag va så glad för att han gick så fint och ja.. Eftersom jag inte ridit barbacka sen jag trilllade av barbacka och jag kände mig så trygg gick jag in och tog av sadeln och red lite barbacka t'nkte bara skritta men travade ett varv och han tog de så lungt han gjorde alltr jag bad om. Så jävla gulligt. Pussade en massa och Ida tog två kort när jag satt på han barbacka. Så jävla nöjd!! iaf han fick massa godis i hagen och kunde inte låta bli att öva lite "puss" med Nalle. Och pedita fick såklart med lite godis. thihih. Kommer bilder....














Bild på ida sen vi va med Ajla och Lejla.. eftersom hon la ut på mig!



HAHAHHAH, hästbilderna är sen idag. hade!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj jag som tyckte Gull hade mycket bogskav, inget emot Sillens! :o



btw, vill du ha kvar din bildlänk på min blogg så den går till denna bloggen istället?

2011-02-19 @ 11:49:38
URL: http://agoldenfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0