Hade utsläppet.

HAde utsläppet i stallet idag så gick upp kl halv 8.. trots de är det lov, förvånad själv fakiskt! Åkte t stallet så va där typ halv 9.. släppte ut pedita först och hon drog typ iväg sen wille hoppade typ på mig, hahaha kul hästar.. Borstade City lite sen fixade jag frukost åt City Pedita och Nalle. Sen hö och mockade och ida fixade mitt vatten medan jag mockade hennes box, sen mockade jag annelies box och gjorde vatten, det blev hon glad för, sen mockade jag Amandas box det är ju trots allt alla<3dag. Iaf åkte med Annelie t idas pappas jobb och han körde hem oss, sen duschade jag och fixade mig och nu duschar Ida, ska nog käka nu. Possshajj.


Old pic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0