dansning, ridning, gåning.

HAHH. Fin rubrik jag fick till.

Iaf. Dagen har varit rätt okej, först matte prov vilket jag kommer faila på. Slutade efter de, sen idrott spelade baseboll. Vilket sög, eftersom jag suger på de. Sen slutade jag tidigare och då gick jag med Elin t köket, fick käka oså. Och jag hade en vit tröja och då såg man förklädet asväl. Dumma Olof som kom t matsalen och fick se mig så tycker synd om han. På s-tiden spelade jag och Lejla gitarr och Ajla ngt annat. Sjöng lite sen kom abdulhai och gahzi osv. Iaf.. efter skolan så åkte jag t stallet mockade åt ida också sen kom hon och då packade jag hö och blablablööö. Sen red jag, red barbacka. han va rätt stel och pigg. Ville nt arbeta utan bara springa, men travade bara och skrittade, han va faktikst rätt snäll att hoppa upp på!! Lilla älsklingen. Sen hem t ida, köra hennes dansspel och käka, gick hem sen på 11 minuter! :D Posshaj.
Snygg man är innan man åker t stallet.- osminkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0