Boda borg!

Va på boda borg innan med ida och Linda. Henke följde med oss in på spökvinden sen skrämde han livet ur oss. och sen stannade han där för ida sprang när "spöket" reste på huvudet.nSå vi förlorade. Så han stannade. Sen stog han kvar, men då vågade vi inte gå in och han hade suttit och väntat i typ 20 minut, ahhaa gulligt!! Klarade nt så många banor, och jag trillade ner från typ 1 och halv metersavstånd på något jätte hård och det gjoooorde så jävla ont. HAHAHHA! Iaf. gick hem t Ida lite efter i typ 20 min sen gick jag hem och käkade och satte mig här, myyyysig dag. Kul att träffa Liinda de va såå länge sen! Aja, ska kila nu. hade!<3

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0