Ajla<3Ina<3Lejla!

Kom nyss hem från mina älsklingar, kvällen igår va awsome! Först kom dom hit vi gick ner och tränade t låten, spelade gitarr och snackade om precis allt. Sen fixade vi oss, gick t mejjan. Vi va där ett tag, snackade med Abdulhai en massa och kollade på hans mobil. Sen snackade jag med Amir. Och Ghazi kallar mig städelska .-. Iaf, Joel va där med så snackade med han, träffade Toffe och Christian med. Va så länge sen, även Fiffi, och Freeddddi. Rahmat och massa fler va där. Sen snackade jag lite med ida.H, Leila.K och Hatta myysiga tjejjer. Snackade lite random med Carlo, han gav mig ett glas vatten, generöst! Åkte hem typ kl 9 för vi orkade nt va där mer. Käkade hamburgare och glass sen kollade vi på skräckfilm, sen va as bra. Sen somnade ju Ajla såklart. Då kollade jag och Lejla på nästan hela starstruck. Sen somnade vi typ kl 2. Vaknade kl 10 och då snackade vi, sen kolade vi på step up 3. AS BRA! sen frukost, sen sing star, efter de kollade vi på The ring, alla tre satt ihop trängda. Sen käkade vi och sen fixade vi oss och sen följde dom mig hem. HAHAHA. onödig fakta de kom med. MEN JAG ÄLSAKR ER!

Posssssahhhaaaaj.


Ni kanske har sätt bilderna..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dej :*

Det måste göras om <3

2011-02-06 @ 19:53:47
URL: http://lejlabecirevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0