you have been the one for me.

Hej, åkte ju ut till ga:hjälmseryd igår red Calliam barbacka han stuttasade as mycket hela tiden as jobbigt. Sen skulle ida och jag galoppera upp för en backa siesta börjar galoppera innan calliam vänder sig om och typ hoppar iväg prc som city gjorde när jag flög av ahha! Oförglömligt. Sen sov vi hos johanna gjorde mat och ida och jag skrattade ihjäl oss åt massa saker. ASA KUL! Sen idag sov jag typ till 20 i 11.. red ut på Calliam det gick jätte bra vid åsnorna och vid 30:a! sen va det ett par hundar som sprang rätt ut från skogen när vi kom galopperande och attackerade Calliam! Han hoppade upp på alla fyra jag hamnade på en sida och stod i en stigbygel fixade till mig och sen ropade hon in hunden men eftersom johanna galopperade med Calle framför fick Calliam mer damp och jag hade fastnat med armen i tyglen och han drog så jag trodde min hand skulle gå av! Sen kom hon och sa förlåt osv.. tur de iaf. men man fattar vä att man nt kan ha hundarna lösa när det finns hästar runt där! Iaf så red jag Snöflingan lite med travade ngt steg gick väl bra! Skrittade och travade på Chaniera hon sparkade in i eltråden och höll på att fastna, aja sen borstade jag Ticket, borstade av all vinterpäls och klippte man, svans och lugg, släppte lös henne också det va kul! Mockade, sopade stall gång, fixade vatten och hö till alla hästar sen åkte jag hem till ida spelade Wii åt chokladboll och hoppade studsmatta. Kom nyss hem va på Kulturhuset träffade Amanda och Jonathan från min gamla klass va med dom typ 40 min.. sen va de 2 till med från s-ryd.. nu ska jag duscha sen bigbrother! :) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0