you can stand beside me..

Hej, dagen igår på mejjan va väl rätt okej med lite tåprar i skiten, i början va de skit kul med Lejla, Ajla, Edvina , Aldina och Ariyeta(stavning) skrattade sönder oss och skämmde ut mig först för alla vid kiosken för jag slog i en sak sen för dave för jag höll på att trilla på han sen för alla vid klätterväggen för att jag skrek för att dom kittlade mig, och danna och alla va där. Sen blev jag lite ledsen för en sak och ajla med.. :( Så kanske nt va världens bästa.. men gick hem med tini och lovisa snackade lite.. sen kom jag hem och spelade på min nya gitarr .. Sen somnade jag typ vid halv 1. Vaknade idag typ halv 11.. snackade med ida spelade gitarr, duschade osv.. fixade mig nyss ska sanrt ner till stationen då åker jag till vrigstad där Anna hämtar mig med mobedbil. Sen sover jag hos Johanna inatt ingen uppdatering. Pusshej! :)

hahah ullaredströjan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0